Πρωινό

>> Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012




1 comments:

esalamina esalamina 16 Νοεμβρίου 2012 - 1:06 π.μ.  

Τόσα αυγά στην συσκευασία μήτε ένα χαρούμενο, γιατί άραγε;
Αυτή την φορά θα είναι η πρώτη φορά που ελπίζω το πολυτεχνείο να το τιμήσουν μόνο αυτοί που θέλουν και όχι αυτοί που πρέπει.
Πολλούς από αυτούς [τους πρέπει]αν όχι όλους δεν τους ανέχομαι πλέον, σιχάθηκα τα κατά συρροή καθάρματα που έκαναν δηλώσεις δίπλα στον Μουστακλη,που κατέθεταν στεφάνια στην θέα του πόπολου εμου συμπεριλαμβανομένου,[σαν πόπολο βέβαια] και των καναλιών.
Τα έχω πάντα και με τον εαυτό μου γιατί ήταν μπρος στα μάτια μου το καραγκιοζιλίκι, η ψευτιά, και ενώ ήμουν σίγουρος για την υποκρισία τους ήμουν πάντα τόσο αδιάφορος, κοιτούσα να φτιάξω την πάρτη μου τους ανεχόμουν,δεν είχα τότε [όταν ήμουν αρκετά νεότερος] μια σταθερή πολιτική άποψη, κυνηγούσα την επιβεβαίωση του μαλάκα μέσα από την καταξίωση στην εταιρία , στέλεχος,τι γελοίο;ουσιαστικά βέβαια δεν ήξερα ποιος ήμουν, και το χειρότερο ήταν ότι ανεχόμουν αυτούς τους τύπους που έβγαζαν την βρωμομουρακλα τους στην τηλεόραση λέγοντας πίπες ,δίχως να κάνω κάτι για να τους σταματήσω.
Μακάρι λοιπον να είναι εκεί για πρώτη φορά αυτοί που έχουν ουσιαστική σχέση με το νόημα του πολυτεχνείου και κανένας, μα κανένας άλλος, έστω για μια φορά, φοιτητές και άνθρωποι που υπέφεραν αυτό το διάστημα.


Θα τρελαθώ ,τι θα πω ρε πούστη μου στα παιδιά μου, ότι έλειπα την μισή μου ζωή στην αφρικη, ήμουν πολιτικά αδιάφορος και τώρα τους κατέστρεψα;

Δημοσίευση σχολίου

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP