Σκαραμαγκάς

>> Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2010


Σκαραμαγκάς και Πειραιάς Μοσχάτο Ελευσίνα
γεμάτο εργοστάσια και μια ζωή ρουτίνα

Στη Σαλαμίνα κάποτε που έκανα εργάτης
εκεί με βρήκε το κακό και τριγυρνώ σακάτης


Αχ και τι άλλο έχω να σου πω
κι αν με καταλάβεις φίλε
εγώ θα σ' αγαπώ.


Τα νιάτα χαραμίζονται μες στα μηχανουργεία
με τα γυμνά καλώδια και με την υγρασία

Περνούν τα χρόνια χάνονται δεν βγαίνει σε καλό μας
κι από την καταπίεση σκουριάζει το μυαλό μας


Αχ και τι άλλο έχω να σου πω
κι αν με καταλάβεις φίλε
εγώ θα σ' αγαπώ.


Και θά 'ρθει κάποιο πρωινό που δεν το περιμένεις
που θα σου πούνε "σχόλασες" και σπίτι σου πηγαίνεις

Τα λέω και πικραίνομαι η πιο πικρή αλήθεια
πως πάντα μας σερβίρουνε τα ίδια παραμύθια


Αχ και τι άλλο έχω να σου πω
κι αν με καταλάβεις φίλε
εγώ θα σ' αγαπώ.

Στίχοι, Μουσική: Μαρκόπουλος Γιάννης.
http://xpolis.blogspot.com/


Περισσότερα: xaidari.blogspot




Τα Ελληνικά Ναυπηγεία και τα γερμανικά ναυάγια
ttp://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=72&artid=310072&dt=17/01/2010
H άνοδος και η πτώση του Σκαραμαγκά
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=159127&dt=23/05/2004 

Δημοσίευση σχολίου

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP