"Πλήθος οργανώσεων αντιδρούν στην ενίσχυση του εμπορίου γούνας στην Ελλάδα"...

>> Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2009

"ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΡΟΦΗ ΖΩΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ?

Συνεχως ακουμε για "φιλοζωικες οργανωσεις" που διαμαρτυρωνται για την κακοποιηση των ζωων τα οποια χρησιμοποιουνται για την κατασκευη γουνας. Τα ζωα αυτα ομως δεν ειναι"αγρια", εκτρεφονται γι`αυτον ακριβως το σκοπο και αποτελουν το μοναδικο εσοδο για πολλες οικογενειες. Γιατι ολοι αυτοι που διαμαρτυρονται δεν κανουν το ιδιο και για την εκτροφη προβατων, χοιρινων, κοτοπουλων?

Γιατι δεν παει κανεις να απελευθερωσει χιλιαδες προβατα,κοτοπουλα,κουνελια και ολα αυτα τα ζωα τα οποια καταληγουν καθημερινα στο πιατο μας?

Εχω ακουσει γνωστους μου να μιλανε με αηδια γι`αυτους που αγοραζουν γουνες ενω οι ιδιοι προτιμουν τα "δερματινα"αξεσουαρ και φυσικα "τσακιζουν" λουκανικα και μπριζολες. Δηλαδη ολοι αυτοι οι "οικολογοι" τρωνε μονο χορτα και φρουτα και δεν αγοραζουν ΠΟΤΕ δερματινα μπουφαν, παπουτσια η τσαντες?

Καλη η οικολογικη συνειδηση, κι εγω αγαπαω πολυ τα ζωα, κι εγω λυπαμαι οταν τα σκοτωνουν. Οταν ομως ολοι εσεις μας παριστανετε τους "ΟΙΚΟΛΟΓΟΥΣ" απελευθερωνοντας ζωα και καταστρεφοντας τις περιουσιες των ανθρωπων, δειτε πρωτα τα δικα σας χαλια, διορθωστε τα δικα σας ελαττωματα και υστερα πειτε μου για "ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ"..."

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

http://troktiko.blogspot.com/2009/09/blog-post_733.html

Δημοσίευση σχολίου

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP